Mobiltelefon

Innen: Terraria Wiki
Asztali számítógépes változat Asztali változatra vonatkozik: Ennek a tartalma csak a(z) Asztali változatára vonatkozik a Terráriának.
Mobiltelefon
  • Mobiltelefon képe
Stack digit 1.png
Jellemzők
TípusEszköz
Használati
Sebesség
90 Csigalassú
Eszközsebesség90
LeírásKijelzi a horgászszinted
RitkaságRarity level: 7
Eladási ár80000*8 Gold Coin.png
See also: Guide:Crafting a Cell Phone.

A Cell Phone, azaz mobiltelefon egy informational item(információs tárgy), ami megmutatja a fishing(halászó) erőt, időjárást, moon(hold) pozíciót, megasság-mélységet, kelet-nyugat pozíciót, time(idő), legközelebbi értékes tárgy, játékos sebességét, akkori DPS-t, utoljára megölt ellenség összesített ölészszámát, ritka információt a közelben, és a közeli ellenségek mennyiségét. Haza is tudja telepportálni a játékost, hasonlóan a Magic Mirror-hoz.. A Cell Phone-nak van a legösszetettebb receptje a Terraria-ban, használva 14 alap tárgyat, éppen utolérve az Ankh Shield-et, ami 11 alapanyagot igényel.

A többi információs tárggyal ellentétben, a Cell Phone nem egy felszerelés része, és nem lehet felvenni a felszerelésekben. Inkább a játékos tároló helyeiben működik.

Amíg a tároló képernyő nyitva van, a Cell Phone információi eltűnnek, ehelyett minden információnak egy kis ikonja jelenik meg.

Multiplayer módban, a Cell Phone információi megosztódik a közeli játékosokkal, akik ugyanabban a csapatban vannak, mint a Cell Phone gazdája.

Elkészítés[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Recept[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Mobiltelefon
Eszköz
Tinkerer's Workshop
Alapanyag(ok) Mennyiség
Pda PDA 1
Varázstükör Magic Mirror 1
Eredmény
Mobiltelefon Mobiltelefon 1
Mobiltelefon
Eszköz
Tinkerer's Workshop
Alapanyag(ok) Mennyiség
Pda PDA 1
Jégtükör Ice Mirror 1
Eredmény
Mobiltelefon Mobiltelefon 1

Crafting tree[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Megjegyzések[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Videó[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Érdekességek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A Cell Phone a mai modern okostelefonokra emlékeztet, mert mindent mutat. A tükör használata a kamerákra utalhat.
  • Bár ez egy ritka, és erős tárgy, mégis élénkzöld a ritkasága, elérhető Pre-Hardmode-ban, a Wall of Flesh megölése előtt.
  • A telefonnak ugyanannyi a használati ideje, mint a Magic Mirror-nak, azaz "csigalassú" sebesség.

Történet[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Sablon:Master Template Tools