Méhkirálynő

Innen: Terraria Wiki
Méhkirálynő
Queen Bee.png   Queen Bee2.png
Jellemzők
TípusFőellenség
ÉghajlatMéhkaptár
MIMéhkirálynő
Sebzés30 / 54 (közelharci)
22 / 44 (fullánk)
Életerő3400 / 4760
Védelem8 / 8-20 (élettől függően)
HL-i ellenállás100%
EllenhatásMérgezettMérgezett
Időtartam10 másodperc / 20 másodperc (Fullánk)
2 - 6 másodperc (Közelharci)
LeírásLassan csökkenti az életerőd
ImmuntásZavartság
Zsákmány
Érme 10 Aranyérme
Map Icon Queen Bee.png
Térképikon

Queen Bee Trophy.png "A dzungelbeli méhkaptárok ősanyja..." Queen Bee Trophy.png

A Méhkirálynő egy nehézmód előtti főellenség. A lárva széttörésével megidézhető a méhkaptárban a földalatti dzsungelben, vagy egy méhtelem használásával bárhol a dzsungelben. A zavartság ellenhatás nem hat rá, és mérgezést tud okozni.

Míg a Méhkirálynő életbe van, a Főellenség 4 játszódik.

Támadásai[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

A Méhkirálynő ezeket a támadásokat ismétli:

  • A játékos mélységi szintjére helyezkedik és nekirepül háromszor a játékosnak hogy őt sebezze.
  • Méheket idéz amíg egy helyben repül (szakértőmódban nagyobbakat is megidéz), amik a játékost megtámadják.
  • A darázshoz hasonlóan, a Méhkirálynő folyamatosan lő Fullánkokat a játékosra. Ezt a támadást követően a Méhkirálynő a levegőben lebeg és a játékos körül mozog.
    • Érdekes hogy a mérgezést tud okozni, de a mérgezésre nem immunis.
  • Szakértőmódban, minél kevesebb az élete, annál gyorsabban ismétli ezeket az eljárásokat. Ez annál az első támadásnál vehető észre, ahol hihetetlen sebességgel csinálja ezt nagyjából 1/10 életerőnél.

További tudnivalók[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Néha, egy méhkaptár olyan nagy hogy van benne két lárva is. Ha a játékos egy olyan fegyvert használ mint a vízgömb, akkor a második lárvára nagyon vigyázni kell, különben egy újabb Méhkirálynő idéződhet meg.
  • A lárva bármitől szét tud tud törni, az edényekhez hasonlóan, tehát több lövedék, például az oreikhalkoszpáncél speciális bónusza, vagy egy Csillagpalást is szét tudja törni a azt, tehát akaratlanul/véletlenül is megidéződhet a Méhkirálynő.
    • Ez leggyakrabban a játék végére megmaradt lárvákra érvényes, amikor is a falon átmenő fegyverekkel törjük szét a Lárvát.
  • Amikor a Méhkirálynőt legyőzted, akkor a Boszorkánydoktor beköltözhet egy üres házba.
  • A méhek nem dobják ezeket: fény lelke, éjszaka lelke, éghajlatkulcs Desktop Version, vagy éghajlatkulcs-forma Old-gen console versionMobile Version.
  • A csata közben játszódó zene pedig a Főellenség 5.
  • Nagyon kevés az esélye, de lehetséges, hogy a JeletekAsztali számítógépes változatKonzolos változat nevű fegyvert megszerezd a Méhkirálynőtől, ha a mechanikus főellenségeket legyőzted.
  • Desktop VersionTöbbjátékosban úgy tűnik a Méhkirálynő nem repül el a játékos halála után, de követi a játékost a kezdőpozíciójára.

Tippek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

További stratégiákhoz a Méhkirálynő legyőzéséhez, beleértve a fegyvereket és az arénát, lásd: Útmutató: stratégiák a Méhkirálynőhöz.

  • A méz alapból a méhkaptárokban található, használható arra is hogy készítsünk palackozott mézt, és hogy harc közben regenerációt adjon. A méz lelassítja a játékos sebességét, tehát nem érdemes a mézben túl sokáig maradni (Ebben egy kampó segíthet) .
  • A méhek kevés sebzést okoznak, de könnyen lökhetik a játékost össze-vissza. Ha a játékosnak nincs kobaltpajzsa vagy obszidiánpajzsa, akkor a hátralökés elkerülésében bármilyen kampó jól jöhet hogy a játékost a falhoz kösse magát.
  • Jól elhelyezett platformok, és a dobócsillagok használata a Méhkirálynő elleni harcot nagyon megkönnyítheti.
  • Egy töviscsakram vagy fűszál meg tudja őt mérgezni és megölni. A legtöbb játékos rögtön nehézmód előtt győzi le, amikor is ezek a fegyverek megszerezhetőek.
  • A játékos által megidézett méhek meg fogják támadni a a Méhkirálynőt.
  • A vízgömb nagyon hatásos a Méhkirálynő ellen, mert a méhkaptár olyan alakú, hogy nagyon sokat tudnak visszapattanni a falról.
  • Ha a játékos véletlenül tör szét egy lárvát, és nem készült fel a harcra, akkor tud használni egy varázstükröt vagy egy hazatérés italát hogy a világ kezdőpontjára teleportáljon. A Méhkirálynő követni fog, de csak a dzsungel határáig, ahol el fog tűnni.
  • A bezoár nagyon hasznos a harc közben, mert semlegesíti a mérgezett ellenhatást, amelyet a Méhkirálynő gyakran okoz, főleg szakértőmódban.
  • A Méhkirálynőtől könnyen lehet aranyérméket szerezni, mivel a többi főellenséghez viszonyítva többet dob, valamint a méhtelemet is könnyű megcsinálni, és legyőzni a Méhkirálynőt.

Érdekességek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A Méhkirálynőnek van a második legtöbb egyedi zsákmánya, az Ültetőnél eggyel kevesebb.
  • A való életben a méhkirálynőknek sima fullánkjuk van és képesek halál nélkül többször megcsípni valamit/valakit.

Bemutató[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Története[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Asztali 1.2.3: Kijavítva hogy a Méhkirálynő a földbe szorult, és képtelen volt mozogni.