Havas éghajlat

Innen: Terraria Wiki
(Havas szócikkből átirányítva)
BiomeBannerSnow.png
Ez a cikk a havas éghajlatról szól. A kockáért, lásd: . Az eseményért, lásd: eső.

A havas éghajlat egy hófödte táj tele jéggel. Folyamatosan esik benne a hó. A fákat itt hó borítja, és fenyőfát adnak fa helyett. Eső helyett a havas éghajlaton hóvihar van, amely lecsökkenti a láthatóságot, és egyedi ellenfelek jelennek meg alatta. Néhány városlakó új tárgyakat ad el ha a havas éghajlaton tartózkodik, ilyen a kereskedő, festő, és ruhakereskedő.

A 3DS-es változat  -es változaton, a közepes világokban csak 1/3 eséllyel jelenhet meg a havas éghajlat.

Barlangok helyett hóbarlangok vannak, viszont a hóbarlangok visszaváltanak az alvilág felett.

Tartalma[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Notes[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Player-created Snow biomes are possible by placing more than 300 Snow Blocks and/or Ice Blocks in an area.
  • Water does not turn into ice blocks in a Snow biome. Ice blocks are generated only on world creation.
  • Snow biomes are somewhat immune to surface Hallow and Corruption/Crimson spread, since snow blocks cannot be transformed. However, Ice Blocks are affected and will be transformed into Pink Ice Blocks (Hallow), Purple Ice Blocks (Corruption) and Red Ice Blocks (Crimson), which mostly affects the Underground Snow.
  • Grass will not grow on Dirt Blocks in a Snow biome.
  • From surface to underground, the snow biome will always generate in a shape similar to a trapezoid.
  • The Snow biome will always be located on the opposite side of the world as the Jungle. However, unlike the Jungle, it can be located very close to (or at) spawn.

Trivia[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

History[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]