Földalatti sivatag

Innen: Terraria Wiki
Asztali számítógépes változatKonzolos változatMobilos változat Asztali/Konzolos/Mobilos változatra vonatkozik: Ennek a tartalma csak a(z) Asztali, Konzol, és Mobil változataira vonatkoznak a Terráriának.
BiomeBannerUndergroundDesert.png
Lásd még: sivatag.
Egy piramisos földalatti sivatag térképnézete.
Egy romlott földalatti sivatag
Egy félig szentelt földalatti sivatag

A földalatti sivatag egy olyan éghajlat, melyet rögtön a sivatag alatt lehet találni. A bejárata a felszínen található egy tölcséralakban, melynek az alján található a földalatti sivatag. A bejárata mindig egy sivatagban található. Minden világban csak egyetlen földalatti sivatag lehet, annak ellenére, hogy több sivataggal is rendelkezhet.

A földalatti sivatag főleg homokkő barlangokból áll. Lehetnek még benne földalatti kunyhók is, melyek az éghajlat kockáiból fognak állni. A barlangrendszer hatalmas, a kazamata mérteivel vetekszik. Mindig egy elnyújtott kör alakja lesz. A földalatti sivatagban sokfajta hangyaleső él, és még sok más ellenfél.

Nehézmódban, a földalatti sivatag jelentősen nagyobb kihívást jelent. Erősebb ellenfelek mellett a földalatti sivatagot nagyon könnyen beszennyezheti a romlottság, karmazsin, vagy szentség, hiszen megkeményedett homokból és homokkőből áll, amelyeket át lehet változtatni. Az átváltozás nehezebbé teszi a földalatti sivatag ellenfeleit, illetve a romlott és karmazsin földalatti sivatagokban megjelenhet a sivatagi lélek.

A háttérfalak eltávolítása lényegében eltávolítja az éghajlatot, hasonlóan a pókfészkekkel

Tartalma[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Megjegyzések[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • Mesterséges földalatti sivatagokat lehet építeni, viszont egyetlen ellenfél sem fog támadni, hiszen szüksége van ehhez a különleges falra. Ez megegyezik a kazamata tulájdonságaival.
  • A földalatti sivatagban több van vasércből és ólomércből, mint a többi ércből.

Tippek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

Érdekességek[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]

  • A való életben a hangyaleső lárvája tölcséralakú gödröket ás a talajba, és homokot lő az áldozataira. Ennek az éghajlatnak a bejárata is erre utal.

Története[szerkesztés | forrásszöveg szerkesztése]